loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 174 نظرات (0)

سیستم‌عامل, ترفندهای ویندوز 10

جلوگیری از به‌ روزرسانی ویندوز 10

 

همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی به ویندوز10 برای مدت یک سال رایگان است و این به‌روزرسانی شامل کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 می‌شود. مایکروسافتی‌ها برای بهره‌مندی تمام کاربران از این به‌روزرسانی در بازه‌های زمانی مختلف تعدادی از کاربران را در فهرست به‌روزرسانی به ویندوز 10 قرار می‌دهند و اعلام آمادگی برای عملیات به‌روزرسانی را با هشداری که کنار ساعت ویندوز نمایش داده می‌شود، به اطلاع کاربر می‌رسانند.

Armin بازدید : 153 نظرات (0)


احتمالا برای شما هم پیش آمده زمانی که آیفون یا آیپد شما هنگام کار، مکالمه یا حتی زمانی که داخل جیب شماست خود به خود خاموش شده باشد و زمانی که کلید Power را می زنید هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

دلیل این مشکل اختلالی در سیستم عامل iOS شماست که نیاز به ریست شدن یا همون Reboot دارد یا اینکه باطری دستگاه شما تموم شده و نیاز به شارژ مجدد دارد.

Armin بازدید : 135 نظرات (0)

رجیستری ویندوز , وضعیت باتری لپتاپ

زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ

پس از مدتی استفاده از لپ تاپ زمانی فرا میرسد که لازم است باتری دستگاه را تعویض کنید. اما دقیقا چه زمانی برای این کار مناسب است و آیا در مورد لپ تاپ شما این زمان اکنون فرا رسیده؟

 

مانند همیشه سیستم عامل ویندوز پاسخ این سوال را نیز می دهد. ابزاری ذاتی در ویندوز به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید.

Armin بازدید : 145 نظرات (0)

مرتب کردن فایل‌های تصاویر, فولدرهای ویندوز

ترفندهای مرتب کردن فایل‌ها و فولدرهای داخل رایانه، گوشی یا تبلت

 
خانه‌تکانی نوروزی یکی از سنت‌های مرسوم خانواده‌های ایرانی است. وسایل خانه جابه‌جا شده، تمیز و مرتب می‌شود، اضافات دور ریخته می‌شود و.... اما خانه‌های دیجیتالی نیز خانه‌تکانی یا به عبارت بهتر «فایل‌تکانی» لازم دارند.

 

فایل‌ها و فولدرهای داخل رایانه، گوشی یا تبلت باید مرتب شده و اضافات دور ریخته شود. اما همان‌طور که خانه‌تکانی قلق‌ و ریزه‌کاری‌های خودش را دارد، برای انجام یک فایل‌تکانی خوب هم بهتر است بعضی نکات و ترفندها را رعایت کنید.

Armin بازدید : 195 نظرات (0)

ترفند موبایل, علت داغ شدن تلفن همراه

علت های داغ شدن تلفن همراه

 

اگر تلفن همراه شما هم بدون هیچ دلیلی به یکباره داغ می شود پیشنهاد می کنیم این گزارش را تا انتها بخوانید.
فکر کنید وقتی با تلفن همراهتان در حال صحبت هستید به یکباره گوشی در دست هایتان داغ می شود . باید بگوییم تلفن همراه شما به درجه نامطلوب و خطرناکی از دما رسیده است که باید راه چاره ای برای آن اندیشید.

 

گاهی هم شاید پیش بیاید که به دلیل داغ شدن بیش از حد یا Overheating تلفن همراه شما تا زمان معینی که سرد شود، خاموش شود یا قطعه ای از بین برود. حال در ادامه به شما می گوییم چطور علت های داغ شدن تلفن همراهتان چیست و چطور می توانید از آن جلوگیری کنید.

Armin بازدید : 117 نظرات (0)

ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام, کانال‌های تلگرام

جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام

 

با استقبال گسترده‌ی کاربران از اپلیکیشن ارتباطی تلگرام، به همان میزان شمار پیام‌های تبلیغاتی ارسال‌شده از این طریق افزایش یافته است. به طوری که در حال حاضر روزانه هر کاربر ممکن است بیش از 10 پیام تبلیغاتی در تلگرام خود دریافت کند و این موضوع بسیار آزاردهنده شده است.

Armin بازدید : 183 نظرات (0)

آموزش قطع ارتباط نرم افزار KMPlayer با اینترنت هنگام اجرا

با بلاک کردن این برنامه در فایروال، جلوی اتصال آن را به اینترنت بگیرید

اگر از کاربران نرم افزار محبوب و قدرتمند KMPlayer باشید، قطعا متوجه شدید که از نسخه 3.7 به بعد، هنگام اجرا شدن، میخواهد به اینترنت وصل شود و این باعث آزار میشود! امروز در سایت دوستی ها میخواهیم آموزش اضافه کردن این برنامه به لیست فایروال ویندوز رو بدیم تا جلوی ارتباط برنامه با شبکه گرفته شود.

.

برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید…

Armin بازدید : 141 نظرات (0)

ترفند کاربردی برای بازیابی آدرس فایل های دانلود شده در نرم افزار IDM

اگر وسط دانلود با خطا مواجه شدید، این راهکار را انجام دهید

idm_preview

IDM یا همان Internet Download Manager یکی از رایج ترین و پر کاربردترین برنامه های مدیریت دانلود از اینترنت است.
گاهی دانلود کردن از اینترنت به دلایل مختلف چون کندی و قطع موقتی اینترنت یا مشکلات سیستم عامل، با مشکل رو به رو می شود.
.
یکی از بدترین اتفاق هایی که ممکن است پیش بیاید این است که وسط دانلود یک فایل خطایی پیش بیاید و دانلود متوقف شود. اما با استفاده از برنامه IDM می توانید آدرس فایل دانلود را بازیابی کنید تا برنامه دوباره شروع به دانلود کند

Armin بازدید : 115 نظرات (0)

بهینه سازی و افزایش سرعت مرورگر محبوب و قدرتمند فایرفاکس

7 ترفند کاربردی برای دریافت بهترین بازدهی از Firefox

بهینه سازی و افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس

مرورگر محبوب فایرفاکس روز به روز سریع‌تر می‌شود، اما برای برخی افراد، هیچ‌گاه چیزی به اندازه‌ی کافی سریع نیست. اگر می‌خواهید به بالاترین کارایی دست یابید به دستکاری تنظیمات بپردازید تا کارکرد آن‌ها را بجای ملاحظات پیش‌فرض، بر روی بالاترین بازدهی قرار دهید.

 


در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر تعدادی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا مرورگر فایرفاکس خود را به بالاترین سرعت ممکن برسانید.

Armin بازدید : 159 نظرات (0)

چگونه میتوان عکس ها را در ویندوز 10 با سرعت بیشتری در کامپیوتر مشاهده کرد؟

ترفند بازیابی برنامه Windows Photo Viewer در مایکروسافت ویندوز 10

Restoring “Windows Photo Viewer” as Default in Windows 10

Restoring “Windows Photo Viewer” as Default in Windows 10

اگر از کاربران ویندوز 10 باشید حتماً متوجه شدید که برای نمایش تصاویر و عکس های موجود در سیستم خود، هنگامی که روی آنها کلیک میکنید اپلیکیشن مدرن و زیبای Photo تصویر شما را نشان میدهد. اما ایراد کار کجاست؟ در ویندوزهای قبلی برای دیدن عکس ها هر زمان تصویری را باز میکردید به سرعت برای شما نمایش داده میشد و ویندوز از برنامه Windows Photo Viewer برای این کار استفاده میکرد اما در ویندوز 10 اگر قصد باز کردن عکسی را داشته باشید، این کار با تاخیر توسط اپلیکیشن Photo انجام میشود.

 

برای اینکه بتوانید برنامه Windows Photo Viewer را به عنوان نمایش دهنده پیشفرض عکس‌ها برگردانید، به این ترفند کاربری که در ادامه بیان کردیم، توجه کنید…

Armin بازدید : 127 نظرات (0)

۴ ویرایشگر برتر منوی راست کلیک (Context Menu) برای ویندوز

 یکی از ویژگی‌های کاربردی و بسیار مفید ویندوز، منوی زمینه یا منوی راست کلیک است که بسته به محلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، دسترسی سریع به مهم‌ترین گزینه‌های محیط را - که دسترسی به آن‌ها از مسیر اصلی گاهی بسیار سخت است- برای کاربر مهیا می‌کند. ولی با افزوده شدن تعداد نرم‌افزارهای سیستم‌عامل، منوی راست کلیک تدریجا به محیطی شلوغ و دست‌وپا گیر تبدیل می‌شود که این مسئله کاملا با فلسفه‌ی وجودی آن تناقض دارد و در نهایت حتی ممکن است کاربر بعد از لحظاتی جست‌وجو، گزینه‌ی موردنظر خود را در این فهرست بلند و بالا پیدا نکند. بهترین راه‌حل این مشکل استفاده از ابزارهای ویرایشگر منوی راست کلیک است.

Armin بازدید : 196 نظرات (0)

ویروسی شدن سیستم عامل, علائم کندی سیستم

ترفندهای افزایش سرعت سیستم عامل

 اگر قانون نسبیت انیشتین را در مورد زمان در نظر بگیریم، یک دقیقه انتظار برای اجرای یک عملیات رایانه‌ای، زمانی بسیار طولانی و فرای تصور محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا با چند راهکار قابل اجرا در مورد این معضل آشنا شویم.

سه چیز در زندگی ما انسان‌ها قطعی است: مرگ، مالیات و کند شدن رایانه‌ها بعد از چند ساعت وب‌گردی! با توجه به این که با شروع هر سال جدید، نرم‌افزارها، فایل‌های موزیک، ویدیو و بازی‌های جدیدی به رایانه‌ی شما اضافه می‌شوند، حالا بهترین فرصت است که ترفندهایی روی ویندوز خود پیاده‌سازی کنید تا سرعت سیستم شما درست مانند روز اولی باشد که آن را خریده‌ بودید.

Armin بازدید : 90 نظرات (0)

افزایش تعداد کاربر در کانال, آموزش تلگرام

 راهکارهایی برای افزایش تعداد کاربر در کانال

با این چند ترفند تعداد کاربران تلگرامی خود را به چند هزار نفر برسانید

از زمان ورود قابلیت کانال به تلگرام کاربران مشتاق تصمیم به ساخت کانال ها با موضوع های مختلف کردند لذا سازنده کانال همیشه سعی دارد تعداد اعضای کانال را افزایش دهد. اکثر مدیران کانال ها فکر می کنند که راه یک ساله را می توانند یک شبه طی کنند.

Armin بازدید : 132 نظرات (0)

نرم‌افزارهای پیام‌رسان, ساخت چت روم

برای چت و گفتگو با دوستان راه‌های متعددی وجود دارد. از نرم‌افزارهای پیام‌رسان گرفته تا اپلیکیشن‌های مختلف که امکان ارسال پیام مستقیم میان کاربران را فراهم می‌سازند. اما در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی ایجاد یک چت روم در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به هر گونه نرم‌افزار بپردازیم. در این روش شما کافی است چت روم را ایجاد کنید و سپس لینک چت روم را به هر طریق در اختیار دوست یا دوستان خود قرار دهید. سپس از طریق مرورگر اینترنتی خود می‌توانید با دوستان خود در یک محیط خصوصی چت کنید.

Armin بازدید : 122 نظرات (0)

استیکرهای تلگرام, ارسال تصاویر متحرک در تلگرام

نرم‌افزار تلگرام از تصاویر متحرک با پسوند GIF نیز پشتیبانی می‌کند


این روزها کاربران بسیار کمی هستند که با تلگرام آشنایی نداشته باشند و از آن استفاده ‌نکنند. همان‌طور که می‌دانید یکی از جذابیت‌های پیام‌رسان تلگرام استیکرهاست که به شما این امکان را می‌دهد احساسات خود را به‌صورت گرافیکی به مخاطبان‌تان منتقل کنید. در کنار این استیکرها، نرم‌افزار تلگرام از تصاویر متحرک با پسوند GIF نیز پشتیبانی می‌کند، اما هنگامی که این تصاویر را برای مخاطبان خود ارسال می‌کنید باید آنها روی آن کلیک کنند تا حرکات مربوط به تصویر فراخوانی شود و یکی از مشکلاتی که در استفاده از این تصاویر متحرک وجود دارد نیز نبودن منبعی مناسب برای پیدا کردن تصاویر موردنظر است.

Armin بازدید : 104 نظرات (0)

نرم‌افزار OneNote, اشتراک‌گذاری ویندوز

ترفند نشانه گذاری صفحات وب در مرورگر جدید مایکروسافت ( اِج)

 

همان‌طور که می‌دانید یکی از ابزارهای جدیدی که با انتشار ویندوز ‌10 در اختیار کاربران قرار گرفت مرورگر جدید مایکروسافت یعنی اِج (Edge) بود. این مرورگر برخلاف اینترنت اکسپلورر که بسیاری از امکانات مرورگرهای امروزی را پشتیبانی نمی‌کرد، از امکانات متعددی پشتیبانی می‌کند که یکی از این امکانات، نشانه‌گذاری صفحات وب و ثبت یادداشت و نوشته دلخواه در بخش‌های دلخواه از صفحات وب است.

Armin بازدید : 117 نظرات (0)

حساب کاربری تلگرام , فراموشی رمز عبور  تلگرام

مدت هاست که با افزایش پیدا کردن استفاده از نرم افزار تلگرام ، هک و لو رفتن اطلاعات شخصی ، نقل محافل عمومی بین کاربران شبکه های اجتماعی شده است .
تلگرام به خودی خود هک نمی شود و این شرکت برای هک سرورهایش مبلغ هنگفتی را به عنوان جایزه قرار داده است ولی به کمک بدافزار یا فورواردر پیام یا حتی بدون هیچ نرم افزاری می شود به تلگرام دیگران وارد شد .

اگر می‌خواهید تلگرام تان هک نشود همین امروز به فعال کردن تایید دومرحله ای اقدام نمایید.

Armin بازدید : 145 نظرات (0)

پیام‌های تصویری, آموزش کار با اپلیکیشن ringID

با استفاده از اپلیکیشن ringID می توان موزیکهای خود را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم


شما می توانید با اپلیکیشن ringID ، با پایین ترین سرعت اینترنت بهترین پیام های تصویری با کیفیت HD را در کمترین زمان ممکن برای دوستانتان ارسال کنید.

 

تاکنون با اپلیکیشن‌های پیام رسان مختلفی نظیر واتس اپ، اُوو، تلگرام، اسکایپ و … آشنا شده اید که به کاربرانشان امکان برقراری تماس تصویری را اهدا می‌نمایند. اما همانطور که می‌دانید این تماس‌های تصویری برای اتصال هم به سرعت و هم به پهنای باند بالایی از اینترنت نیازمندند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یک اپلیکیشن بپردازیم که ادعا می‌کند می‌توانید به وسیله آن پیام‌های تصویری با کیفیت HD و در کمترین زمان ممکن برای دوستانتان ارسال نمایید.

Armin بازدید : 158 نظرات (0)

حساب کاربری تلگرام , فراموشی رمز عبور  تلگرام

فعال‌سازی قابلیت تائید هویت دومرحله‌ای در تلگرام

 

یکی از روش‌های بسیار مناسب برای جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به حساب کاربری تلگرام، اختصاص رمز دوم به‌منظور فعال‌سازی قابلیت تائید هویت دومرحله‌ای هنگام نصب تلگرام روی دستگاه‌های مختلف است.
 
به کمک این قابلیت علاوه بر کد فعال‌سازی که به‌صورت پیامی روی تلگرام یا تلفن همراه ارسال می‌شود، نیازمند وارد کردن رمز دوم نیز برای فعال‌سازی کامل تلگرام روی دستگاه جدید خواهید بود. در مراحل اختصاص این رمز نیز می‌توانید آدرس ایمیلی را وارد کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور از گزینه‌ بازیابی رمز به‌وسیله ایمیل کمک بگیرید.

Armin بازدید : 78 نظرات (0)

 تنظیمات تلگرام, آموزش کامپیوتر

این روزها کاربران بسیاری از نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند و یکی از امکاناتی که این برنامه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قابلیت نصب روی دستگاه‌های مختلف اعم از تلفن همراه، تبلت و رایانه است.

 چنانچه شما نیز از این قابلیت بهره‌مند شده باشید، می‌دانید که برای فعال‌سازی نرم‌افزار تلگرام روی هر دستگاه جدید نیازمند وارد کردن پین‌کدی خواهید بود که به تلفن همراه شما ارسال می‌شود. ارسال پین‌کد برای فعال‌سازی تلگرام روی دیگر دستگاه‌ها از مواردی است

Armin بازدید : 127 نظرات (0)

ترفندهای اینترنتی, آموزش کار با اینستاگراماینستاگرام، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی "عکس محور" می باشد که توسط این شبکه اجتماعی می توانید خاطرات و لحظات مورد علاقه ی خود را در قالب عکس با دوستان، خانواده و سایر افرادی که شما را فالوو کرده اند به اشتراک بگذارید. اما در صورتی که عکس های زیادی پست کرده ولی به میزان دلخواه لایک دریافت نمیکنید یا اینکه تعداد دنبال کنندگان خود (Followers) بسیار کم است و قصد دارید تعداد آن ها را افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را که دارای چند ترفند مفید در مورد افزایش لایک و فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد را مشاهده کنید.

Armin بازدید : 127 نظرات (0)

آموزش خارج کردن از بلاک در اینستاگرام

ترفند بلاک کردن افراد در اینستاگرام

 

اگر میخواهید از شر کامنت های تبلیغاتی ، مزاحمت های افراد راحت شوید و یا اینکه به فردی خاص اجازه ندهید که عکس‌های شما را ببینند آن را بلاک کنید.در این مطلب تصمیم داریم شیوه بلاک کردن افراد را در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شما آموزش دهیم. برای مشاهده این مطلب تا انتها با ما همراه باشید.

Armin بازدید : 168 نظرات (0)

راههای بازاریابی در اینستاگرام , درآمدزایی از اینستاگرام

راههای کسب درآمد از اینستاگرام

 

داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.
اینستاگرام کار خود را با اشتراگ گذاری عکس آغاز کرد. اما پس از مدتی قابلیت های خود را توسعه و به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای را نیز داد. همین خصوصیت به کاربر کمک می کند تا بیزینس خود را رونق ببخشد و از طریق این شبکه اجتماعی درآمدزایی داشته باشد.

Armin بازدید : 109 نظرات (0)

اکانت اینستاگرام, ترفندهای اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی است که میتوان تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذاریم

 

حتما می دونید که تو نرم افزار وایبر ، اگه شماره شخصی رو داشته باشید می تونید بفهمید که این شخص اکانت وایبر داره یا نه و می تونید بهش پیام بدید و حتی عکس صفحه وایبرش رو هم ببینید . این قابلیت در اینستاگرام هم هست اما نه به دقت وایبر .

Armin بازدید : 241 نظرات (0)

آموزش اینستاگرام,دایرکت اینستاگرام چیست,دایرکت اینستاگرام

اشتراک محتوای اینستاگرام به صورت دایرکت

 

چند سال پیش اینستاگرام قابلیت دایرکت را راه اندازی نمود. دایرکت اینستاگرام یک سیستم پیام رسان که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و ویدئوهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند ( تنها با یک نفر و یا یک گروه ۱۵ نفری). اکنون با بیش از ۸۵ میلیون کاربر ماهانه زمان آپدیت دایرکت اینستاگرام رسیده است. امکان جدیدی که در بالاخره در اینستاگرام اتفاق افتاد این است که شما می توانید محتوای اینستاگرام را به صورت دایرکت به اشتراک بگذارید.

Armin بازدید : 116 نظرات (0)

اشتراک گذاری عکس و فیلم, ترفندهای اینستاگرام

پشتیبانی اینستاگرام از چند حساب کاربری

 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که منحصرا برای به اشتراک گذاری ویدئو و تصاویر در موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه که که بسیار محبوب است با رابط کاربری ساده امکان اضافه نمودن فیلترهای مختلف را در عکس فراهم کرده و افراد می توانند عکس های خود را قبل از به اشتراک گذاری بهبود ببخشند.

Armin بازدید : 278 نظرات (0)

نرم‌افزار جیمیل, آموزش کامپیوتر

آموزش مسدود کردن ایمیل‌های مزاحم در جیمیل


گوگل همواره امکانات جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و یکی از جدیدترین این امکانات قابلیت مسدود کردن آدرس‌های ایمیل در سرویس جیمیل است. به کمک این قابلیت می‌توانید آدرس‌های ایمیل موردنظرتان را مسدود کنید تا ایمیل‌های ارسالی از این آدرس‌ها به‌طور خودکار به بخش اسپم (Spam) ارسال شده و صندوق دریافت‌های شما را اشغال نکند.

Armin بازدید : 163 نظرات (0)

جیمیل , مسدود کردن کاربران در جیمیلبا استفاده از این ترفند و قابلیت جدید مسدود کردن دلخواه کاربران در جیمیل می‌توانید هر کاربری را که تمایل داشته باشید به‌عنوان کاربر مزاحم مسدود (Block) کنید. از لحظه‌ای که یک کاربر مسدود شود نیز دیگر هیچ ایمیلی از او در صندوق ورودی ایمیل‌های شما مشاهده نمی‌شود و همه ایمیل‌های ارسالی او به شما به‌طور خودکار به سطل زباله ایمیل منتقل می‌شود.

Armin بازدید : 161 نظرات (0)

ترفندهای تلگرام, پاکسازی حافظه تلگرام

پاکسازی حافظه نرم افزار تلگرام در دستگاههای هوشمند

 

نرم‌افزار تلگرام امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما با وجود محبوبیت بسیار زیاد، مشکلاتی را با به‌وجود آمدن کانال‌ها برای کاربران خود ایجاد کرده بود. این مشکلات به‌دلیل پشتیبانی نکردن از قابلیت حذف اطلاعات دریافت شده در کانال بود و بسیاری از کاربران به‌خصوص کاربران دستگاه‌های اندرویدی که از ظرفیت ذخیره‌سازی محدودی روی دستگاه خود برخوردار بودند با مشکل کمبود فضای خالی روی دستگاه مواجه می‌شدند.

Armin بازدید : 167 نظرات (0)

ایجاد متن‌های هایپرلینک در تلگرام, بروزرسانی تلگرام

روش های ایجاد متن‌های هایپرلینک در تلگرام

این روزها تلگرام را با کانال‌های‌ مفید و کاربردی می‌شناسند و تبلیغات در این کانال‌ها برای جذب کاربران بیشتر به جزئی جدایی‌ناپذیر از این کانال‌ها تبدیل شده است.

Armin بازدید : 178 نظرات (0)

نصب مجدد تلگرام, حل مشکل خطای Phone Number Flood

رفع مشکل خطای Phone Number Flood در تلگرام

اخیرا کاربران تلگرامی پس از نصب مجدد تلگرام بر روی گوشی های خود با خطای "Phone Number Flood" مواجه می شوند. این خطا از ثبت نام جدید شما در این پیام رسان جلوگیری می کند چون شماره شما را اسپم شده در نظر می گیرد.

 

شرکت تلگرام اعلام کرده که این خطا به صورت خود به خود پس از چند روز حل می شود ولی اگر دلتان می خواهد همین امروز این مشکل حل شود، می توانید با ما همراه شوید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 34,701
  • بازدید کلی : 349,819