loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 196 نظرات (9)

دانلود فایرفاکس FirefoxMozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

Armin بازدید : 60538 نظرات (0)

نتیجه تصویری برای ‪WinRAR‬‏

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

Armin بازدید : 6138 نظرات (0)
نسخه جدید نرم افزار گوگل کروم Google Chromeنتیجه تصویری برای ‪Google Chrome‬‏
 
 
 
 
 
 
مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.
Armin بازدید : 163 نظرات (0)

آموزش جدید فعال سازی نرم افزار IDM به روز شده در ۳۰ فروردین ۹۵

روش جدید و آسان کرک IDM

فعال سازی IDM

با آموزش کامل نصب و فعال سازی یکی از برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود جهان ( IDM ) در خدمت شما هستیم ، این ابزار به عنوان یک شتاب دهنده دانلود می باشد ، تاکنون میلیون ها بار توسط کاربران نصب شده است ، در ایران با توجه به محدودیت های خرید این نرم افزار و قیمت بالای آن کاربران را واداشته تا از روش های غیر معمول برای فعال سازی ان استفاده کنند.

باید دانست Internet Download Manager یا به صورت عام IDM دقیقا چه کاری می کند ؟ این ابزار با روش کانکشن ۸ ، ۱۶ ، ۳۲ و ۶۴ به سرورهایی که قصد دانلود ازش دارید وصل می شود یعنی شما دقیقا اگر سرور محدودیتی نداشته باشد وقتی کانکشن ۱۶ را انتخاب می کنید در زمان دانلود ۱۶ کانکت به سرور دانلودتان وصل می شوید و همین باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.

Armin بازدید : 234 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Internet Download Manager

نرم افزار عالی مدیریت دانلود IDM

+ آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار IDM به صورت تصویری

تصویر مرتبط

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

Armin بازدید : 174 نظرات (0)

سیستم‌عامل, ترفندهای ویندوز 10

جلوگیری از به‌ روزرسانی ویندوز 10

 

همان‌طور که می‌دانید به‌روزرسانی به ویندوز10 برای مدت یک سال رایگان است و این به‌روزرسانی شامل کاربران ویندوزهای 7 و 8.1 می‌شود. مایکروسافتی‌ها برای بهره‌مندی تمام کاربران از این به‌روزرسانی در بازه‌های زمانی مختلف تعدادی از کاربران را در فهرست به‌روزرسانی به ویندوز 10 قرار می‌دهند و اعلام آمادگی برای عملیات به‌روزرسانی را با هشداری که کنار ساعت ویندوز نمایش داده می‌شود، به اطلاع کاربر می‌رسانند.

Armin بازدید : 139 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,بلک بری

شرکت بلک بری که چند ماه پیش گوشی Priv را با سیستم عامل اندروید عرضه کرده بود اعلام کرد که قصد دارد دو گوشی دیگر با این سیستم عامل راهی بازار کند.

مدیرعامل بلک بری اعلام کرد که این شرکت قصد دارد دو گوشی جدید با سیستم عامل اندروید راهی بازار کند.

Armin بازدید : 153 نظرات (0)


احتمالا برای شما هم پیش آمده زمانی که آیفون یا آیپد شما هنگام کار، مکالمه یا حتی زمانی که داخل جیب شماست خود به خود خاموش شده باشد و زمانی که کلید Power را می زنید هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

دلیل این مشکل اختلالی در سیستم عامل iOS شماست که نیاز به ریست شدن یا همون Reboot دارد یا اینکه باطری دستگاه شما تموم شده و نیاز به شارژ مجدد دارد.

Armin بازدید : 149 نظرات (0)

گوشی جدید فیلیپس,گوشی هوشمند فیلیپس,ویژگی گوشی جدید فیلیپس

گوشی جدید فیلیپس دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه در عقب می باشد

 

گوشی جدید فیلیپس
گوشی جدید فیلیپس با شماره سریال S653H تائیدیه تنا را به دست آورد. فیلیپس کمپانی شناخته شده ای در جهان است که چیزی تولید نمی کند اما در ازای دریافت مبلغ خاصی، به کمپانی های دیگر اجازه می دهد که از برند او استفاده کنند و این دقیقا همان اتفاقی است که برای گوشی های هوشمند با این برند تجاری نیز افتاده است.

Armin بازدید : 144 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اچ تی سی

طبق اخباری که پیش‌تر اعلام شده، فردا آخرین پرچمدار شرکت HTC یعنی HTC 10 رونمایی خواهد شد.

در این مدت تبلیغات فراوانی درباره این گوشی جدید انجام شده و شرکت سازنده روی بسیاری از جنبه‌های آن بویژه دوربین گوشی، عمر باتری آن و قابلیت‌های صوتی‌اش مانور داده. سه‌شنبه روزی خواهد بود که یا با یک گوشی هوشمند فوق‌العاده و هیجان‌انگیز مواجه خواهیم شد یا یک ناامیدی دیگر برای هواداران HTC رقم می‌خورد.

Armin بازدید : 135 نظرات (0)

رجیستری ویندوز , وضعیت باتری لپتاپ

زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ

پس از مدتی استفاده از لپ تاپ زمانی فرا میرسد که لازم است باتری دستگاه را تعویض کنید. اما دقیقا چه زمانی برای این کار مناسب است و آیا در مورد لپ تاپ شما این زمان اکنون فرا رسیده؟

 

مانند همیشه سیستم عامل ویندوز پاسخ این سوال را نیز می دهد. ابزاری ذاتی در ویندوز به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید.

Armin بازدید : 111 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سونی

امروز اولین تصاویر از گوشی اکسپریا C6 سونی به بیرون درز کرد که صفحه نمایش بزرگ این محصول و دوربین جلوی آن که به فلش هم مجهز شده را به نمایش در می‌آورند.

گوشی اکسپریا C6 از یک صفحه نمایش 6 اینچی بهره می‌برد و دوربین جلوی آن هم فلش LED‌ دارد.

Armin بازدید : 160 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

حدود دو ماه پیش بود که شنیدیم آیفون 7 پلاس قرار است پشت‌اش دو لنز دوربین داشته باشد. این حرف را تحلیل‌گر محصولات اپل، «مینگ‌چی کو» زده بود؛ او می‌گفت که اپل می‌خواهد در آیفون بعدی‌اش از دو لنز دوازده مگاپیکسلی ساخته‌ی سونی استفاده کند.

 ظاهرا یکی از این لنزها قرار است دیافراگم بزرگ‌تری داشته باشد. از این دو لنز هم یکی لرزش‌گیر اپتیکال دارد و دیگری می‌تواند دو تا سه برابر تصاویر را به صورت اپتیکال بزرگ‌نمایی کند.

Armin بازدید : 126 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اندروید

با رونمایی گوگل از نسخه پیش‌نمایشِ ویژه توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل اندروید N، حالا می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به قابلیت‌های تازه‌ای که در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل موجود خواهند بود، داشته باشیم.

  قابلیت‌هایی که برخی کاملا جدید و تازه هستند و برخی دیگر در واقع بهینه‌سازی‌هایی در مقایسه با نمونه‌های موجود در نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم‌عامل اندروید به حساب می‌آیند. با این مقدمه،  در ادامه نگاهی کامل خواهیم داشت به آنچه در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

Armin بازدید : 131 نظرات (0)

برنامه ترازسنج گوگل, کاربران آیفون

Google Now در سیستم اندروید شامل انواع جستجوهای متنی جذاب است و به نظر می‌رسد که افزایش این قابلیت‌ها متوقف نخواهد شد. برنامه‌های مختلفی وجود دارند که به وسیله آن‌ها می‌توانید گوشی خود را به جعبه‌ابزار مجازی تبدیل نمایید، اما گوگل برخی از این ابزاری‌های قدیمی را به همراه ویژگی‌های جدید ارایه شده خود ایجاد کرده است که یکی از آن‌ها ترازسنج است.

 

 

Armin بازدید : 145 نظرات (0)

مرتب کردن فایل‌های تصاویر, فولدرهای ویندوز

ترفندهای مرتب کردن فایل‌ها و فولدرهای داخل رایانه، گوشی یا تبلت

 
خانه‌تکانی نوروزی یکی از سنت‌های مرسوم خانواده‌های ایرانی است. وسایل خانه جابه‌جا شده، تمیز و مرتب می‌شود، اضافات دور ریخته می‌شود و.... اما خانه‌های دیجیتالی نیز خانه‌تکانی یا به عبارت بهتر «فایل‌تکانی» لازم دارند.

 

فایل‌ها و فولدرهای داخل رایانه، گوشی یا تبلت باید مرتب شده و اضافات دور ریخته شود. اما همان‌طور که خانه‌تکانی قلق‌ و ریزه‌کاری‌های خودش را دارد، برای انجام یک فایل‌تکانی خوب هم بهتر است بعضی نکات و ترفندها را رعایت کنید.

Armin بازدید : 93 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

مدیرعامل سابق گوگل هم از آیفون استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، اریک اشمیت، مدیرعامل سابق گوگل و مدیر اجرایی فعلی آلفابت - شرکت مادر گوگل - است اما در سایت تکنوبوفالو آمده با توجه به تصاویری که از اشمیت منتشر شده، به نظر می‌رسد او هم تا حدودی طرفدار اپل است.

 

Armin بازدید : 132 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,نمایشگر خمیده

سامسونگ با ساخت گوشی گلکسی نوت اج به‌صورت شیشه خمیده، پرچم‌دار سازندگان نمایشگرهای خمیده در جهان شد و از آن زمان تاکنون سازندگان گوشی به‌خصوص چینی‌ها بدین سمت حرکت کرده‌اند.


Armin بازدید : 151 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,بلک بری

سال گذشته به دنبال کشف حفره‌های متعدد در اندروید، گوگل و سازندگان گوشی‌های اندرویدی تیم امنیتی برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل تشکیل دادند و قرار شد هرماه بسته به‌روزرسانی امنیتی عرضه کنند.

 در این میان تیم امنیتی مستقر در بلک‌بری مفتخر است که زودتر از سایر شرکا اندرویدی، بسته‌های امنیتی را به‌روزرسانی می‌کند.

Armin بازدید : 224 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,شارژر آبی

یک شرکت آسیایی وسیله ای برای شارژ گوشی های همراه تولید کرده است که می توان در هنگام رفتن به پیک نیک و بدون دسترسی به برق گوشی خود را شارژ کرد.

به گزارش مهر، شرکت کره ای Enomad شارژر منحصر به فردی را برای گوشی های همراه ساخته است که در مقایسه با سایر شارژرها به طرز متفاوتی عمل می کند.

این شارژر دارای یک پروانه و باتری ۵۲۰۰ آمپری است که همچون یک توربین برقی عمل می کند. در واقع با قرار دادن این شارژر در جریان آب می توان تولید برق و شارژ گوشی خود را تامین کرد.

Armin بازدید : 129 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,Concept N

 Concept N فعلا در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

سونی واحد تحقیق و توسعه‌ی جدیدی به اسم Future Lab تاسیس کرده است. بر و بچه‌های این استودیوی جدید هم یکی از ساخته‌های‌شان را به نمایشگاه SXSW آورده‌اند؛ این دستگاه جدید که فعلا Concept N نام گرفته، شبیه به هدست‌هایی است که دور گردن‌تان جای می‌گیرند، اما Concept N عملکردی بیشتر شبیه به منشی هوشمند آمازون دارد تا هدست‌های موسیقی.

Armin بازدید : 169 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

به‌تازگی تصویری از قاب پشتی گوشی « آیفون 7 » (iPhone 7) منتشر شده است. البته این تصویر از محیط طراحی این گوشی در یک نرم‌افزار به دست آمده است.

 آیفون 7 باریک‌تر از آیفون 6s خواهد بود و پورت ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم از روی آن حذف شده است.

ظاهر قاب پشتی iPhone 7 شباهت زیادی به آیفون 6 و آیفون 6s دارد و به نظر می‌رسد که از همان متریال‌ها هم برای آن استفاده شده است. البته در این تصویر مشخص شده که دوربین پشت آیفون 7 فضای بزرگ‌تری را به خودش اختصاص داده است.

Armin بازدید : 147 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، مایکروسافت همه‌جا هست.

به گزارش خبرآنلاین، از استارتاپ داغ دهه 1970 تا تسخیر جهان آی تی در دهه 1990 و اکنون با مدیریت ساتیا نادلا، مایکروسافت تاریخ طولانی پی سی را به خود اختصاص داده است.

اما سؤال اینجاست که شما تا چه حد این کمپانی را می‌شناسید؟

Armin بازدید : 195 نظرات (0)

ترفند موبایل, علت داغ شدن تلفن همراه

علت های داغ شدن تلفن همراه

 

اگر تلفن همراه شما هم بدون هیچ دلیلی به یکباره داغ می شود پیشنهاد می کنیم این گزارش را تا انتها بخوانید.
فکر کنید وقتی با تلفن همراهتان در حال صحبت هستید به یکباره گوشی در دست هایتان داغ می شود . باید بگوییم تلفن همراه شما به درجه نامطلوب و خطرناکی از دما رسیده است که باید راه چاره ای برای آن اندیشید.

 

گاهی هم شاید پیش بیاید که به دلیل داغ شدن بیش از حد یا Overheating تلفن همراه شما تا زمان معینی که سرد شود، خاموش شود یا قطعه ای از بین برود. حال در ادامه به شما می گوییم چطور علت های داغ شدن تلفن همراهتان چیست و چطور می توانید از آن جلوگیری کنید.

Armin بازدید : 117 نظرات (0)

ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام, کانال‌های تلگرام

جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام

 

با استقبال گسترده‌ی کاربران از اپلیکیشن ارتباطی تلگرام، به همان میزان شمار پیام‌های تبلیغاتی ارسال‌شده از این طریق افزایش یافته است. به طوری که در حال حاضر روزانه هر کاربر ممکن است بیش از 10 پیام تبلیغاتی در تلگرام خود دریافت کند و این موضوع بسیار آزاردهنده شده است.

Armin بازدید : 183 نظرات (0)

آموزش قطع ارتباط نرم افزار KMPlayer با اینترنت هنگام اجرا

با بلاک کردن این برنامه در فایروال، جلوی اتصال آن را به اینترنت بگیرید

اگر از کاربران نرم افزار محبوب و قدرتمند KMPlayer باشید، قطعا متوجه شدید که از نسخه 3.7 به بعد، هنگام اجرا شدن، میخواهد به اینترنت وصل شود و این باعث آزار میشود! امروز در سایت دوستی ها میخواهیم آموزش اضافه کردن این برنامه به لیست فایروال ویندوز رو بدیم تا جلوی ارتباط برنامه با شبکه گرفته شود.

.

برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید…

Armin بازدید : 141 نظرات (0)

ترفند کاربردی برای بازیابی آدرس فایل های دانلود شده در نرم افزار IDM

اگر وسط دانلود با خطا مواجه شدید، این راهکار را انجام دهید

idm_preview

IDM یا همان Internet Download Manager یکی از رایج ترین و پر کاربردترین برنامه های مدیریت دانلود از اینترنت است.
گاهی دانلود کردن از اینترنت به دلایل مختلف چون کندی و قطع موقتی اینترنت یا مشکلات سیستم عامل، با مشکل رو به رو می شود.
.
یکی از بدترین اتفاق هایی که ممکن است پیش بیاید این است که وسط دانلود یک فایل خطایی پیش بیاید و دانلود متوقف شود. اما با استفاده از برنامه IDM می توانید آدرس فایل دانلود را بازیابی کنید تا برنامه دوباره شروع به دانلود کند

Armin بازدید : 115 نظرات (0)

بهینه سازی و افزایش سرعت مرورگر محبوب و قدرتمند فایرفاکس

7 ترفند کاربردی برای دریافت بهترین بازدهی از Firefox

بهینه سازی و افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس

مرورگر محبوب فایرفاکس روز به روز سریع‌تر می‌شود، اما برای برخی افراد، هیچ‌گاه چیزی به اندازه‌ی کافی سریع نیست. اگر می‌خواهید به بالاترین کارایی دست یابید به دستکاری تنظیمات بپردازید تا کارکرد آن‌ها را بجای ملاحظات پیش‌فرض، بر روی بالاترین بازدهی قرار دهید.

 


در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر تعدادی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا مرورگر فایرفاکس خود را به بالاترین سرعت ممکن برسانید.

Armin بازدید : 159 نظرات (0)

چگونه میتوان عکس ها را در ویندوز 10 با سرعت بیشتری در کامپیوتر مشاهده کرد؟

ترفند بازیابی برنامه Windows Photo Viewer در مایکروسافت ویندوز 10

Restoring “Windows Photo Viewer” as Default in Windows 10

Restoring “Windows Photo Viewer” as Default in Windows 10

اگر از کاربران ویندوز 10 باشید حتماً متوجه شدید که برای نمایش تصاویر و عکس های موجود در سیستم خود، هنگامی که روی آنها کلیک میکنید اپلیکیشن مدرن و زیبای Photo تصویر شما را نشان میدهد. اما ایراد کار کجاست؟ در ویندوزهای قبلی برای دیدن عکس ها هر زمان تصویری را باز میکردید به سرعت برای شما نمایش داده میشد و ویندوز از برنامه Windows Photo Viewer برای این کار استفاده میکرد اما در ویندوز 10 اگر قصد باز کردن عکسی را داشته باشید، این کار با تاخیر توسط اپلیکیشن Photo انجام میشود.

 

برای اینکه بتوانید برنامه Windows Photo Viewer را به عنوان نمایش دهنده پیشفرض عکس‌ها برگردانید، به این ترفند کاربری که در ادامه بیان کردیم، توجه کنید…

Armin بازدید : 139 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

شرکت سامسونگ امروز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خودش را با سنسور Dual-Pixel معرفی کرد و احتمال دارد که از این دوربین در گوشی‌های مختلف استفاده شود.

یکی از ویژگی‌های خوب گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور Dual-Pixel بود. سامسونگ برای این گوشی‌ها از سنسور IMX260 شرکت سونی استفاده کرده بود؛ اما به نظر می‌رسد که اکنون سنسور مخصوص خودش را ساخته که می‌تواند همان کار سنسورهای سونی را انجام دهد.

Armin بازدید : 135 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اندروید

ساعاتی پیش گوگل نسخه‌ی پیش نمایش اندروید N را در قالب ایمیج این سیستم عامل منتشر کرد.

غول جستجو وعده داده که بروزرسانی‌های این سیستم عامل بصورت OTA از طریق Android Beta Program منتشر خواهد شد، اما نکته‌ای که در این بین باید به آن اشاره کرد عدم انتشار بروزرسانی‌ها برای افرادی است که نسخه‌ی پیش نمایش اندروید 7 را فلش کرده باشند.

Armin بازدید : 153 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اندروید

عرضه اطلاعات به روز شده در مورد میزان استقبال از نسخه‌های مختلف سیستم عامل آندروید نشان می‌دهد که آب نبات چوبی یا Lollipop محبوب‌ترین نسخه از سیستم عامل یاد شده است.

 آماری که توسط گوگل منتشر شده نشان می دهد 36.1 درصد از کاربران از Lollipop استفاده می کنند و نسخه کیت کت با محبوبیت 34.3 درصدی در رتبه دوم است.

آمار مذکور که مربوط به اواخر ماه مارس است نشان دهنده نزول نسخه کیت کت است که تاچندی قبل از نظر محبوبیت در دررتبه اول بود.

Armin بازدید : 119 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اثر انگشت

محققان موفق شدند فناوری اثر انگشت گوشی‌های هوشمند را با پرینترهای جوهرافشان بفریبند.

به گزارش ایسنا، در گزارش وب‌سایت تک‌ریدر آمده است که محققان دانشگاه ایالتی میشیگان در آمریکا، با استفاده از یک پرینتر جوهرافشان و جوهر و کاغذی مخصوص موفق شدند صفحه محافظ اثر انگشت گوشی‌های سامسونگ و هوآوی را باز کنند.

Armin بازدید : 178 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

در جدیدترین شایعات منتشر شده درباره‌ی « آیفون پرو » (iPhone Pro)، گفته شده که این گوشی با صفحه نمایش خمیده راهی بازار خواهد شد.

در چند روز گذشته شایعات مختلفی درباره‌ی ساخت آیفون 5.8 اینچی که احتمال دارد با نام آیفون پرو عرضه شود، منتشر شده است. به احتمال زیاد این گوشی یک صفحه نمایش OLED خواهد داشت و در سال 2017 راهی بازار می‌شود.

 

Armin بازدید : 138 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,بی‌ام‌و

شرکت خودروسازی بی‌ام‌و می‌گوید: به دنبال ساخت هوشمندترین خودرو جهان در سال‌های آینده است و به همین منظور فناوری هوش مصنوعی خاصی را به‌کار خواهد گرفت.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، در دو سال اخیر تعدادی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان درصدد ساخت خودروهای هوشمند و بدون نیاز به راننده برآمده‌اند که از جمله آنها می‌توان به آئودی و فورد اشاره کرد.

Armin بازدید : 179 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اچ‌تی‌سی

اگر منتظر مدل One M10 گوشی‌های HTC هستید، تاریخ 19 آوریل (31 فروردین 95) را به خاطر داشته باشید.

به گزارش ایسنا، شکی نیست که مدل پرچمدار گوشی‌های HTC برای سال 2016 در راه است، مدلی که ممکن است HTC One M10 نامیده شود و یا تنها نام HTC M10 را یدک بکشد. اما انتظار می‌رود که این گوشی جدید چه زمانی برای اولین بار معرفی شود؟

Armin بازدید : 127 نظرات (0)

۴ ویرایشگر برتر منوی راست کلیک (Context Menu) برای ویندوز

 یکی از ویژگی‌های کاربردی و بسیار مفید ویندوز، منوی زمینه یا منوی راست کلیک است که بسته به محلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، دسترسی سریع به مهم‌ترین گزینه‌های محیط را - که دسترسی به آن‌ها از مسیر اصلی گاهی بسیار سخت است- برای کاربر مهیا می‌کند. ولی با افزوده شدن تعداد نرم‌افزارهای سیستم‌عامل، منوی راست کلیک تدریجا به محیطی شلوغ و دست‌وپا گیر تبدیل می‌شود که این مسئله کاملا با فلسفه‌ی وجودی آن تناقض دارد و در نهایت حتی ممکن است کاربر بعد از لحظاتی جست‌وجو، گزینه‌ی موردنظر خود را در این فهرست بلند و بالا پیدا نکند. بهترین راه‌حل این مشکل استفاده از ابزارهای ویرایشگر منوی راست کلیک است.

Armin بازدید : 196 نظرات (0)

ویروسی شدن سیستم عامل, علائم کندی سیستم

ترفندهای افزایش سرعت سیستم عامل

 اگر قانون نسبیت انیشتین را در مورد زمان در نظر بگیریم، یک دقیقه انتظار برای اجرای یک عملیات رایانه‌ای، زمانی بسیار طولانی و فرای تصور محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا با چند راهکار قابل اجرا در مورد این معضل آشنا شویم.

سه چیز در زندگی ما انسان‌ها قطعی است: مرگ، مالیات و کند شدن رایانه‌ها بعد از چند ساعت وب‌گردی! با توجه به این که با شروع هر سال جدید، نرم‌افزارها، فایل‌های موزیک، ویدیو و بازی‌های جدیدی به رایانه‌ی شما اضافه می‌شوند، حالا بهترین فرصت است که ترفندهایی روی ویندوز خود پیاده‌سازی کنید تا سرعت سیستم شما درست مانند روز اولی باشد که آن را خریده‌ بودید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 34,722
  • بازدید کلی : 349,840