loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 139 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,بلک بری

شرکت بلک بری که چند ماه پیش گوشی Priv را با سیستم عامل اندروید عرضه کرده بود اعلام کرد که قصد دارد دو گوشی دیگر با این سیستم عامل راهی بازار کند.

مدیرعامل بلک بری اعلام کرد که این شرکت قصد دارد دو گوشی جدید با سیستم عامل اندروید راهی بازار کند.

Armin بازدید : 149 نظرات (0)

گوشی جدید فیلیپس,گوشی هوشمند فیلیپس,ویژگی گوشی جدید فیلیپس

گوشی جدید فیلیپس دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه در عقب می باشد

 

گوشی جدید فیلیپس
گوشی جدید فیلیپس با شماره سریال S653H تائیدیه تنا را به دست آورد. فیلیپس کمپانی شناخته شده ای در جهان است که چیزی تولید نمی کند اما در ازای دریافت مبلغ خاصی، به کمپانی های دیگر اجازه می دهد که از برند او استفاده کنند و این دقیقا همان اتفاقی است که برای گوشی های هوشمند با این برند تجاری نیز افتاده است.

Armin بازدید : 144 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اچ تی سی

طبق اخباری که پیش‌تر اعلام شده، فردا آخرین پرچمدار شرکت HTC یعنی HTC 10 رونمایی خواهد شد.

در این مدت تبلیغات فراوانی درباره این گوشی جدید انجام شده و شرکت سازنده روی بسیاری از جنبه‌های آن بویژه دوربین گوشی، عمر باتری آن و قابلیت‌های صوتی‌اش مانور داده. سه‌شنبه روزی خواهد بود که یا با یک گوشی هوشمند فوق‌العاده و هیجان‌انگیز مواجه خواهیم شد یا یک ناامیدی دیگر برای هواداران HTC رقم می‌خورد.

Armin بازدید : 111 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سونی

امروز اولین تصاویر از گوشی اکسپریا C6 سونی به بیرون درز کرد که صفحه نمایش بزرگ این محصول و دوربین جلوی آن که به فلش هم مجهز شده را به نمایش در می‌آورند.

گوشی اکسپریا C6 از یک صفحه نمایش 6 اینچی بهره می‌برد و دوربین جلوی آن هم فلش LED‌ دارد.

Armin بازدید : 160 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

حدود دو ماه پیش بود که شنیدیم آیفون 7 پلاس قرار است پشت‌اش دو لنز دوربین داشته باشد. این حرف را تحلیل‌گر محصولات اپل، «مینگ‌چی کو» زده بود؛ او می‌گفت که اپل می‌خواهد در آیفون بعدی‌اش از دو لنز دوازده مگاپیکسلی ساخته‌ی سونی استفاده کند.

 ظاهرا یکی از این لنزها قرار است دیافراگم بزرگ‌تری داشته باشد. از این دو لنز هم یکی لرزش‌گیر اپتیکال دارد و دیگری می‌تواند دو تا سه برابر تصاویر را به صورت اپتیکال بزرگ‌نمایی کند.

Armin بازدید : 126 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اندروید

با رونمایی گوگل از نسخه پیش‌نمایشِ ویژه توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل اندروید N، حالا می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به قابلیت‌های تازه‌ای که در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل موجود خواهند بود، داشته باشیم.

  قابلیت‌هایی که برخی کاملا جدید و تازه هستند و برخی دیگر در واقع بهینه‌سازی‌هایی در مقایسه با نمونه‌های موجود در نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم‌عامل اندروید به حساب می‌آیند. با این مقدمه،  در ادامه نگاهی کامل خواهیم داشت به آنچه در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

Armin بازدید : 93 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

مدیرعامل سابق گوگل هم از آیفون استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، اریک اشمیت، مدیرعامل سابق گوگل و مدیر اجرایی فعلی آلفابت - شرکت مادر گوگل - است اما در سایت تکنوبوفالو آمده با توجه به تصاویری که از اشمیت منتشر شده، به نظر می‌رسد او هم تا حدودی طرفدار اپل است.

 

Armin بازدید : 132 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,نمایشگر خمیده

سامسونگ با ساخت گوشی گلکسی نوت اج به‌صورت شیشه خمیده، پرچم‌دار سازندگان نمایشگرهای خمیده در جهان شد و از آن زمان تاکنون سازندگان گوشی به‌خصوص چینی‌ها بدین سمت حرکت کرده‌اند.


Armin بازدید : 151 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,بلک بری

سال گذشته به دنبال کشف حفره‌های متعدد در اندروید، گوگل و سازندگان گوشی‌های اندرویدی تیم امنیتی برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل تشکیل دادند و قرار شد هرماه بسته به‌روزرسانی امنیتی عرضه کنند.

 در این میان تیم امنیتی مستقر در بلک‌بری مفتخر است که زودتر از سایر شرکا اندرویدی، بسته‌های امنیتی را به‌روزرسانی می‌کند.

Armin بازدید : 224 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,شارژر آبی

یک شرکت آسیایی وسیله ای برای شارژ گوشی های همراه تولید کرده است که می توان در هنگام رفتن به پیک نیک و بدون دسترسی به برق گوشی خود را شارژ کرد.

به گزارش مهر، شرکت کره ای Enomad شارژر منحصر به فردی را برای گوشی های همراه ساخته است که در مقایسه با سایر شارژرها به طرز متفاوتی عمل می کند.

این شارژر دارای یک پروانه و باتری ۵۲۰۰ آمپری است که همچون یک توربین برقی عمل می کند. در واقع با قرار دادن این شارژر در جریان آب می توان تولید برق و شارژ گوشی خود را تامین کرد.

Armin بازدید : 129 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,Concept N

 Concept N فعلا در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

سونی واحد تحقیق و توسعه‌ی جدیدی به اسم Future Lab تاسیس کرده است. بر و بچه‌های این استودیوی جدید هم یکی از ساخته‌های‌شان را به نمایشگاه SXSW آورده‌اند؛ این دستگاه جدید که فعلا Concept N نام گرفته، شبیه به هدست‌هایی است که دور گردن‌تان جای می‌گیرند، اما Concept N عملکردی بیشتر شبیه به منشی هوشمند آمازون دارد تا هدست‌های موسیقی.

Armin بازدید : 169 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

به‌تازگی تصویری از قاب پشتی گوشی « آیفون 7 » (iPhone 7) منتشر شده است. البته این تصویر از محیط طراحی این گوشی در یک نرم‌افزار به دست آمده است.

 آیفون 7 باریک‌تر از آیفون 6s خواهد بود و پورت ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم از روی آن حذف شده است.

ظاهر قاب پشتی iPhone 7 شباهت زیادی به آیفون 6 و آیفون 6s دارد و به نظر می‌رسد که از همان متریال‌ها هم برای آن استفاده شده است. البته در این تصویر مشخص شده که دوربین پشت آیفون 7 فضای بزرگ‌تری را به خودش اختصاص داده است.

Armin بازدید : 147 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، مایکروسافت همه‌جا هست.

به گزارش خبرآنلاین، از استارتاپ داغ دهه 1970 تا تسخیر جهان آی تی در دهه 1990 و اکنون با مدیریت ساتیا نادلا، مایکروسافت تاریخ طولانی پی سی را به خود اختصاص داده است.

اما سؤال اینجاست که شما تا چه حد این کمپانی را می‌شناسید؟

Armin بازدید : 139 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

شرکت سامسونگ امروز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خودش را با سنسور Dual-Pixel معرفی کرد و احتمال دارد که از این دوربین در گوشی‌های مختلف استفاده شود.

یکی از ویژگی‌های خوب گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور Dual-Pixel بود. سامسونگ برای این گوشی‌ها از سنسور IMX260 شرکت سونی استفاده کرده بود؛ اما به نظر می‌رسد که اکنون سنسور مخصوص خودش را ساخته که می‌تواند همان کار سنسورهای سونی را انجام دهد.

Armin بازدید : 135 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اندروید

ساعاتی پیش گوگل نسخه‌ی پیش نمایش اندروید N را در قالب ایمیج این سیستم عامل منتشر کرد.

غول جستجو وعده داده که بروزرسانی‌های این سیستم عامل بصورت OTA از طریق Android Beta Program منتشر خواهد شد، اما نکته‌ای که در این بین باید به آن اشاره کرد عدم انتشار بروزرسانی‌ها برای افرادی است که نسخه‌ی پیش نمایش اندروید 7 را فلش کرده باشند.

Armin بازدید : 153 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اندروید

عرضه اطلاعات به روز شده در مورد میزان استقبال از نسخه‌های مختلف سیستم عامل آندروید نشان می‌دهد که آب نبات چوبی یا Lollipop محبوب‌ترین نسخه از سیستم عامل یاد شده است.

 آماری که توسط گوگل منتشر شده نشان می دهد 36.1 درصد از کاربران از Lollipop استفاده می کنند و نسخه کیت کت با محبوبیت 34.3 درصدی در رتبه دوم است.

آمار مذکور که مربوط به اواخر ماه مارس است نشان دهنده نزول نسخه کیت کت است که تاچندی قبل از نظر محبوبیت در دررتبه اول بود.

Armin بازدید : 119 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اثر انگشت

محققان موفق شدند فناوری اثر انگشت گوشی‌های هوشمند را با پرینترهای جوهرافشان بفریبند.

به گزارش ایسنا، در گزارش وب‌سایت تک‌ریدر آمده است که محققان دانشگاه ایالتی میشیگان در آمریکا، با استفاده از یک پرینتر جوهرافشان و جوهر و کاغذی مخصوص موفق شدند صفحه محافظ اثر انگشت گوشی‌های سامسونگ و هوآوی را باز کنند.

Armin بازدید : 178 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

در جدیدترین شایعات منتشر شده درباره‌ی « آیفون پرو » (iPhone Pro)، گفته شده که این گوشی با صفحه نمایش خمیده راهی بازار خواهد شد.

در چند روز گذشته شایعات مختلفی درباره‌ی ساخت آیفون 5.8 اینچی که احتمال دارد با نام آیفون پرو عرضه شود، منتشر شده است. به احتمال زیاد این گوشی یک صفحه نمایش OLED خواهد داشت و در سال 2017 راهی بازار می‌شود.

 

Armin بازدید : 138 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,بی‌ام‌و

شرکت خودروسازی بی‌ام‌و می‌گوید: به دنبال ساخت هوشمندترین خودرو جهان در سال‌های آینده است و به همین منظور فناوری هوش مصنوعی خاصی را به‌کار خواهد گرفت.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، در دو سال اخیر تعدادی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان درصدد ساخت خودروهای هوشمند و بدون نیاز به راننده برآمده‌اند که از جمله آنها می‌توان به آئودی و فورد اشاره کرد.

Armin بازدید : 179 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اچ‌تی‌سی

اگر منتظر مدل One M10 گوشی‌های HTC هستید، تاریخ 19 آوریل (31 فروردین 95) را به خاطر داشته باشید.

به گزارش ایسنا، شکی نیست که مدل پرچمدار گوشی‌های HTC برای سال 2016 در راه است، مدلی که ممکن است HTC One M10 نامیده شود و یا تنها نام HTC M10 را یدک بکشد. اما انتظار می‌رود که این گوشی جدید چه زمانی برای اولین بار معرفی شود؟

Armin بازدید : 166 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

صفحه نمایش‌های OLED رنگ‌ها را بهتر نشان می‌دهند، سیاه غلیظ‌تری دارند و مصرف انرژی‌شان هم بسیار کمتر است.

خبرگزاری Nikkei اخیرا خبر از استفاده‌ی نمایشگرهای OLED در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ داده است. طبق گزارش این خبرگزاری ژاپنی، اپل مذاکرات خود را با دو شرکت ال‌جی و سامسونگ برای خرید صفحه‌های نمایش OLED آغاز کرده و از آن‌ها پرسیده است که آیا می‌توانند برای سال ۲۰۱۷، در حجم زیادی صفحه نمایش OLED تولید کنند یا نه.

Armin بازدید : 86 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گوگل

گوگل روی راه‌اندازی سرویس پرداختی کار می کند که برای کار با آن نیازی نیست گوشی را از جیبتان در بیاورید.

گوگل در حال آزمایش سرویس پرداخت جدیدی است که تفاوت زیادی با Android Pay دارد. Android Pay که در سال ۲۰۱۵ در جریان کنفرانس سالانه‌ی گوگل رونمایی شد، سیستم پرداختی مثل Apple Pay است که از راه اتصال NFC کار می‌کند و مخصوص گوشی‌های مجهز به سنسور اثر انگشت است.

Armin بازدید : 148 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای رتکنولوژی,آیفون

عکسی از جدیدترین آیفون اپل در کنار جعبه آن در فضای مجازی منتشر شد.

 گوشی ۴ اینچی برای کاربران علاقه‌مند به سایز کوچک اما پرقدرت باقیمتی پایین‌تر از آیفون‌های قبلی طراحی‌شده است. این دستگاه که قرار بود در تاریخ 20 اسفندماه رونمایی شود با 2 هفته تاخیر در 2 فروردین‌ماه معرفی خواهد شد..

Armin بازدید : 137 نظرات (0)

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اندروید

در حالی که گمانه زنی در مورد ویژگی‌های نسل جدید سیستم عامل اندروید ادامه دارد تصاویری از محیط این سیستم عامل موسوم به اندروید N در فضای مجازی منتشر شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 34,754
  • بازدید کلی : 349,872