loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 153 نظرات (0)


احتمالا برای شما هم پیش آمده زمانی که آیفون یا آیپد شما هنگام کار، مکالمه یا حتی زمانی که داخل جیب شماست خود به خود خاموش شده باشد و زمانی که کلید Power را می زنید هیچ اتفاقی نمی افتد.

 

دلیل این مشکل اختلالی در سیستم عامل iOS شماست که نیاز به ریست شدن یا همون Reboot دارد یا اینکه باطری دستگاه شما تموم شده و نیاز به شارژ مجدد دارد.

Armin بازدید : 135 نظرات (0)

رجیستری ویندوز , وضعیت باتری لپتاپ

زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ

پس از مدتی استفاده از لپ تاپ زمانی فرا میرسد که لازم است باتری دستگاه را تعویض کنید. اما دقیقا چه زمانی برای این کار مناسب است و آیا در مورد لپ تاپ شما این زمان اکنون فرا رسیده؟

 

مانند همیشه سیستم عامل ویندوز پاسخ این سوال را نیز می دهد. ابزاری ذاتی در ویندوز به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید.

Armin بازدید : 131 نظرات (0)

برنامه ترازسنج گوگل, کاربران آیفون

Google Now در سیستم اندروید شامل انواع جستجوهای متنی جذاب است و به نظر می‌رسد که افزایش این قابلیت‌ها متوقف نخواهد شد. برنامه‌های مختلفی وجود دارند که به وسیله آن‌ها می‌توانید گوشی خود را به جعبه‌ابزار مجازی تبدیل نمایید، اما گوگل برخی از این ابزاری‌های قدیمی را به همراه ویژگی‌های جدید ارایه شده خود ایجاد کرده است که یکی از آن‌ها ترازسنج است.

 

 

Armin بازدید : 145 نظرات (0)

مرتب کردن فایل‌های تصاویر, فولدرهای ویندوز

ترفندهای مرتب کردن فایل‌ها و فولدرهای داخل رایانه، گوشی یا تبلت

 
خانه‌تکانی نوروزی یکی از سنت‌های مرسوم خانواده‌های ایرانی است. وسایل خانه جابه‌جا شده، تمیز و مرتب می‌شود، اضافات دور ریخته می‌شود و.... اما خانه‌های دیجیتالی نیز خانه‌تکانی یا به عبارت بهتر «فایل‌تکانی» لازم دارند.

 

فایل‌ها و فولدرهای داخل رایانه، گوشی یا تبلت باید مرتب شده و اضافات دور ریخته شود. اما همان‌طور که خانه‌تکانی قلق‌ و ریزه‌کاری‌های خودش را دارد، برای انجام یک فایل‌تکانی خوب هم بهتر است بعضی نکات و ترفندها را رعایت کنید.

Armin بازدید : 195 نظرات (0)

ترفند موبایل, علت داغ شدن تلفن همراه

علت های داغ شدن تلفن همراه

 

اگر تلفن همراه شما هم بدون هیچ دلیلی به یکباره داغ می شود پیشنهاد می کنیم این گزارش را تا انتها بخوانید.
فکر کنید وقتی با تلفن همراهتان در حال صحبت هستید به یکباره گوشی در دست هایتان داغ می شود . باید بگوییم تلفن همراه شما به درجه نامطلوب و خطرناکی از دما رسیده است که باید راه چاره ای برای آن اندیشید.

 

گاهی هم شاید پیش بیاید که به دلیل داغ شدن بیش از حد یا Overheating تلفن همراه شما تا زمان معینی که سرد شود، خاموش شود یا قطعه ای از بین برود. حال در ادامه به شما می گوییم چطور علت های داغ شدن تلفن همراهتان چیست و چطور می توانید از آن جلوگیری کنید.

Armin بازدید : 183 نظرات (0)

آموزش قطع ارتباط نرم افزار KMPlayer با اینترنت هنگام اجرا

با بلاک کردن این برنامه در فایروال، جلوی اتصال آن را به اینترنت بگیرید

اگر از کاربران نرم افزار محبوب و قدرتمند KMPlayer باشید، قطعا متوجه شدید که از نسخه 3.7 به بعد، هنگام اجرا شدن، میخواهد به اینترنت وصل شود و این باعث آزار میشود! امروز در سایت دوستی ها میخواهیم آموزش اضافه کردن این برنامه به لیست فایروال ویندوز رو بدیم تا جلوی ارتباط برنامه با شبکه گرفته شود.

.

برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید…

Armin بازدید : 141 نظرات (0)

ترفند کاربردی برای بازیابی آدرس فایل های دانلود شده در نرم افزار IDM

اگر وسط دانلود با خطا مواجه شدید، این راهکار را انجام دهید

idm_preview

IDM یا همان Internet Download Manager یکی از رایج ترین و پر کاربردترین برنامه های مدیریت دانلود از اینترنت است.
گاهی دانلود کردن از اینترنت به دلایل مختلف چون کندی و قطع موقتی اینترنت یا مشکلات سیستم عامل، با مشکل رو به رو می شود.
.
یکی از بدترین اتفاق هایی که ممکن است پیش بیاید این است که وسط دانلود یک فایل خطایی پیش بیاید و دانلود متوقف شود. اما با استفاده از برنامه IDM می توانید آدرس فایل دانلود را بازیابی کنید تا برنامه دوباره شروع به دانلود کند

Armin بازدید : 115 نظرات (0)

بهینه سازی و افزایش سرعت مرورگر محبوب و قدرتمند فایرفاکس

7 ترفند کاربردی برای دریافت بهترین بازدهی از Firefox

بهینه سازی و افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس

مرورگر محبوب فایرفاکس روز به روز سریع‌تر می‌شود، اما برای برخی افراد، هیچ‌گاه چیزی به اندازه‌ی کافی سریع نیست. اگر می‌خواهید به بالاترین کارایی دست یابید به دستکاری تنظیمات بپردازید تا کارکرد آن‌ها را بجای ملاحظات پیش‌فرض، بر روی بالاترین بازدهی قرار دهید.

 


در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر تعدادی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا مرورگر فایرفاکس خود را به بالاترین سرعت ممکن برسانید.

Armin بازدید : 159 نظرات (0)

چگونه میتوان عکس ها را در ویندوز 10 با سرعت بیشتری در کامپیوتر مشاهده کرد؟

ترفند بازیابی برنامه Windows Photo Viewer در مایکروسافت ویندوز 10

Restoring “Windows Photo Viewer” as Default in Windows 10

Restoring “Windows Photo Viewer” as Default in Windows 10

اگر از کاربران ویندوز 10 باشید حتماً متوجه شدید که برای نمایش تصاویر و عکس های موجود در سیستم خود، هنگامی که روی آنها کلیک میکنید اپلیکیشن مدرن و زیبای Photo تصویر شما را نشان میدهد. اما ایراد کار کجاست؟ در ویندوزهای قبلی برای دیدن عکس ها هر زمان تصویری را باز میکردید به سرعت برای شما نمایش داده میشد و ویندوز از برنامه Windows Photo Viewer برای این کار استفاده میکرد اما در ویندوز 10 اگر قصد باز کردن عکسی را داشته باشید، این کار با تاخیر توسط اپلیکیشن Photo انجام میشود.

 

برای اینکه بتوانید برنامه Windows Photo Viewer را به عنوان نمایش دهنده پیشفرض عکس‌ها برگردانید، به این ترفند کاربری که در ادامه بیان کردیم، توجه کنید…

Armin بازدید : 178 نظرات (0)

تغییر نام و پسورد شبکه وای‌فای, تنظیمات مودم

جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به تنظیمات و پیکربندی‌های مودم روتر

 

دلایل متعددی برای تغییر دادن پسورد ورود به تنظیمات مودم وای‌فای وجود دارد که یکی از مهم‌ترین این دلایل، جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به تنظیمات و پیکربندی‌های حساس مودم روتر شما و در نهایت شبکه شماست. ورود افراد غیرمجاز و هکرها به تنظیمات مودم روتر شما خطری جدی برای همه کامپیوترهای موجود در شبکه نیز به شمار می‌روند از این رو پیشنهاد می‌شود از رمزی ترکیبی برای انجام این کار استفاده نمایید.

Armin بازدید : 133 نظرات (0)

Chrome-Browser

برای سرعت بخشیدن به مرورگر گوگل کروم در سیستم اندروید می توانید ترفند زیر را روی گوشی خود اجرا کنید.
بدون شک مرورگر گوگل کروم یکی از بهترین نرم افزار های مرور وب در دنیا و اندروید می باشد؛ اما گاهی اوقات سرعت کند این مرورگر موجب نارضایتی برخی از کاربران شده که مرور وب را برای آنها سخت می کند و در واقع شما با استفاده از این روش، مقدار رم بیشتری را در اختیار مرورگر کروم قرار می دهید.


Armin بازدید : 119 نظرات (0)

تبدیل گوشی به مودم, اشتراک اینترنت

استفاده از گوشی هوشمند به عنوان مودم

 

شاید برای همه شما ها پیش آمده باشد که در جایی هستید که اینترنت ندارید یا مثلا اینترنت شما برای مدتی است قطع شده و میخواهید اینترنت 3g و یا معمولی گوشیتان را شیر کنید تا روی کامپیوتر از آن استفاده کنید و یا در جایی هستید که مثلا 3g ایرانسل و همراه اول آنتن نمیدهند و شما میخواهید از اینترنت رایتل دوست خود استفاده کنید . در این پست تنظیمات ساده ای را برای گوشی هوشمندتان برای شما آورده ایم تا بتوانید اینترنت خود را شیر کنید و از گوشی به عنوان اکسس پوینت استفاده کنید.

 

Armin بازدید : 145 نظرات (1)

اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه, اپلیکیشن موبایل

اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه

 

ساعت هوشمند گلکسی گیر اس2 (Gear S2) از امکانات متعددی پشتیبانی می‌کند که یکی از آنها پاسخ‌های فوری است که کاربر را قادر می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن در پاسخ به پیام‌ها یا ایمیل‌های دریافتی، آنها را ارسال کند.

Armin بازدید : 249 نظرات (0)

اسکرین‌شات‌های آیفون, اپلیکیشن‌های آیفون

روش‌های مختلفی برای ذخیره اسکرین‌شات‌های آیفون (تصاویری که با فشار همزمان کلیدهای Home و Power از صفحه‌نمایش آیفون گرفته می‌شود) وجود دارد که اتصال با کابل یو‌اس‌بی یا استفاده از ارتباط وایرلس و بهره‌مندی از امکانات اشتراک‌گذاری بی‌سیم هنگام اتصال به یک شبکه محلی برخی از آنها به‌شمار می‌رود.

Armin بازدید : 171 نظرات (0)

هندست‌های امروزی پر شده‌اند از برنامه‌هایی که گاهی اوقات به خودمان می‌آییم و می‌بینیم که به بسیاری از آنها نیاز نداریم، پس شروع می‌کنیم به پاک کردن که البته به محض اتمام کار و تنها پس از گذشت مدت کوتاهی احساس می‌کنید به برنامه‌ای که پاک شده نیاز دارید، بالاخره قانون مورفی است دیگر، کاریش نمی‌شه کرد !

خب حالا که برنامه پاک شده حتما باید راهی برای نصب دوباره آن باشد. بله هست. با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم که در این مواقع چه باید کرد.

 

آموزش زیر در اندروید خالص مارشملو اتفاق افتاده است.

Armin بازدید : 169 نظرات (0)

android

گوگل در اندروید محبوبش امکانات و منو های فراروانی قرار داده تا بتواند با تمامی آنها نیاز های شما را به طور کامل پاسخگو باشد. اما مقدار کمی از امکانات را محدود کرده و تنها به توسعه دهندگان و کسانی که کمی حرفه ای تر هستند پیشنهاد و امکان استفاده را می دهد، به نظر ما و بسیاری حتی اگر شما دانش برنامه نویسی نداشته باشید می توانید از این منو که با نام developer options یاد می شود استفاده کنید.

Armin بازدید : 196 نظرات (0)

سیستم‌عامل اندروید, بوت لودر گوشی

پیش از هرچیز در نظر داشته باشید که تمامی برندهای سازنده گوشی‌های هوشمند اجازه آنلاک کردن بوت‌لودر را به شما نخواهند داد. امکان استفاده از این روند به برند، اپراتور و یا حتی نسخه فیرمویری که روی دستگاه شما نصب است بستگی دارد.

آنلاک‌کردن بوت‌لودر گوشی اندرویدی شما اولین گام برای روت کردن و یا پیاده‌سازی فرایند فلش کردن رام‌های دست‌ساز است. گامی که بر خلاف تصور اکثر کاربران، در بیشتر موارد توسط شرکت سازنده آن دستگاه همراه نیز به‌طور رسمی پشتیبانی می‌شود. با ما همراه باشید تا با روند آنلاک کردن بوت‌لودر در گوشی‌های هوشمند اندرویدی آشنا شوید!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 34,764
  • بازدید کلی : 349,882