loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 148 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی به نام تردست

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای امید حاجیلی به نام تردست

ترانه: فرهاد جهانی و امید حاجیلی / ملودی: امید حاجیلی

میکس و مسترینگ: حمیدرضا مرادی

دانلود موزیک با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم در ادامه ی مطلب …

Download

حجم: 7.46 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Omid Hajili – Tardast

متن ترانه ی تردست با صدای امید حاجیلی:
مثل یه تردست منو دربست عاشق یک دست با نگات کردی تو
پس دیگه دست دست نکن از قصد دل بی تو خسته س
نگو دلسردی تو دیوونم کردی تو اگه برگردی تو
من با تو میمونم و قدرتو می دونمو من با تو میمونم و قدرتو می دونمو
جوونمو میدم نرو برات میمیرم من جوونمو میدم نرو برات میمیرم من
مثل یه تردست منو دربست عاشق یک دست با نگات کردی تو
پس دیگه دست دست نکن از قصد دل بی تو خسته س
نگو دلسردی تو دیوونم کردی تو اگه برگردی تو
من با تو میمونم و قدرتو می دونمو من با تو میمونم و قدرتو می دونمو
جوونمو میدم نرو برات میمیرم من جوونمو میدم نرو برات میمیرم من
بگی میریزم به پات بگی میریزم به پات
هرچی که دارم برات فدای اون خنده هات
عشق تو عمرمو داده برداد اسمتو میزنم هرجا فریاد
عشق تو عمرمو داده برداد اسمتو میزنم هرجا فریاد
من با تو میمونم و قدرتو می دونمو من با تو میمونم و قدرتو می دونمو
جوونمو میدم نرو برات میمیرم من جوونمو میدم نرو برات میمیرم من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 542
  • بازدید سال : 35,160
  • بازدید کلی : 350,278