loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 142 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید نیما نکیسا به نام اتمسفر

 

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای نیما نکیسا به نام اتمسفر

ترانه سرا: رضا شاهین / آهنگساز و تنظیم: اسحاق اسدبیگی

 

 

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

[کیفیت 128 با حجم 3.2 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 7.9 مگابایت]

Download New Song

Nima Nakisa – Atmosphere

متن ترانه ی اتمسفر با صدای نیما نکیسا:
هر بار نگاه یه باغ غزل
هر سال یه ماه یه ماهه عسل
هر جا که بری پابند قرار
ما از یه گلیم ما از یه تبار
از وقتی قبیلمون سرپا شد
کم کم سر رو روی عشق پیدا شد
هر جا خودم و دست خودش دادم
اونجا گره ها یکی یکی باز شد
تا صاحب این راه بدهکارم کرد
اتمسفر این ماه گرفتارم کرد
من خام غرور و خوابه سختی بودم
زانو زدمو خدام بیدارم کرد
یه جاهایی تو زندگی میرسه
که از خواب و از زندگیت میزنی
به عشق یه عشق مثل چشم پاک
یه ماهی رو از شهر دل میکنی
اگه سنگی به سمتت آمد نترس
نشونس که می خواد قطارت بره
اون که داری خدا رو نفس میکشی
نمیزاری آسون بهارت بره
از وقتی قبیلمون سرپا شد
کم کم سر رو روی عشق پیدا شد
هر جا خودم و دست خودش دادم
اونجا گره ها یکی یکی باز شد
تا صاحب این راه بدهکارم کرد
اتمسفر این ماه گرفتارم کرد
من خام غرور و خوابه سختی بودم
زانو زدمو خدام بیدارم کرد
هر بار نگاه یه باغ غزل
هر سال یه ماه یه ماهه عسل
هر جا که بری پابند قرار
ما از یه گلیم ما از یه تبار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 35,247
  • بازدید کلی : 350,365