loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 187 نظرات (0)

دانلود انیمیشن من و شوالیه با دوبله فارسی و کیفیت HD

دانلود انیمیشن دوبله فارسی من و شوالیه My Knight and Me 2016

این انیمیشن دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

.

نام اثر: من و شوالیه

کیفیت: 720HD

محصول: امریکا

موضوع: کودک و نوجوان

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: ۲۰۱۶ میلادی آمریکا

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

خلاصه داستان: من و شوالیه ام انیمیشن بسیار جذابی می باشد که با فضایی کمدی در قرون وسطی روایت می شود. هنری و جیمی و پرنسس گربه ای سه دوست هستند که باهم برای کمی روشن تر شدن دوران تاریک زمانه ی خود تلاش می کنند و….

شما میتوانید این انیمیشن زیبا را از سایت نسیم سیتی دانلود کنید.

دانلود فیلمدانلود انیمیشن من و شوالیه با لینک مستقیم

لینک مستقیم

دانلود فیلمحجم: ۳۶۳ مگابایت
دانلود فیلمفرمت: 
mkv

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 646
  • بازدید ماه : 646
  • بازدید سال : 35,264
  • بازدید کلی : 350,382