loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 128 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام دوست دارم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود سعیدی به نام دوست دارم

ترانه سرا: رامین کسرایی / آهنگساز و تنظیم کننده: سروش کاظمی

 

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

Download

حجم: 8.45 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Masoud Saeedi – Dooset Daram

متن ترانه ی دوست دارم با صدای مسعود سعیدی:
نمی دونی تو قلبم پره از عشق و احساس
آخه تویی همون که دلم همیشه می خواست
چه حس خوبی دارم تو اومدی تو دنیام
خودت این و می دونی که خاطرت و می خوام
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن
خیالی ندارم تو رویام تو دستام دستاته
تپش های قلبم برای چشماته
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته
یه اتفاق خوبی یه عشق آسمونی
آرزو داره قلبم که تا ابد بمونی
دیوونه میشه قلبم با دیدن نگاهت
تموم زندگیمی با جون و دل می خوامت
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته
می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم
تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 640
  • بازدید ماه : 640
  • بازدید سال : 35,258
  • بازدید کلی : 350,376