loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 164 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیاوش شمس به نام لعنتی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سیاوش شمس به نام لعنتی

جدیدترین موسیقی پاپ سیاوش سمش هدیه نوروز 1395

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download

حجم: 6.38 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Siavash Shams – Lanati

متن ترانه ی لعنتی با صدای سیاوش شمس:
تورو خدا اینقدر قلبمو به درد نیار
دل عاشق منو چشم انتظار نزار
اخه من دوست دارم خیلی
پس چرا به من تو بی میلی
منه لعنتی تورو دوست دارم
خنده رو روی لبات دوست دارم
من  لعنتی تورو دوست دارم
خنده رو روی لبات دوست دارم
من فقط تورو دوست دارم
به تو وابستمو میدونم
پیش تو همیشه میمونم حسمو من به تو مدیونم
بیشتر از این که فکر کنی همیشه من یادتم
وقتش شده که حس کنی
حالو هوامو یکم
من لعنتی تورو دوس دارم
خنده رو روی لب هات دوست دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 566
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 35,184
  • بازدید کلی : 350,302