loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 122 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام آروم آروم

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

Download

حجم: 6.14 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Fateh Nooraee – Aroom Aroom

متن ترانه ی آروم آروم با صدای فاتح نورایی:
یه احساس آس با این حال خاص
تو همونی هستی که دلم میخواست
تو آرامشی اگه دنیام بشی اگه نقشه یک آرزوهام بشی
چه خوبه نگات تو نگاهمه دل تو همش نگرانمه
واسه من قلب تو واسه تو قلب من
با تو من میمونم عشق تو واسه من پر و بالمه
آروم آروم دستاتو مگیرم زیر بارون واسه تو میمیرم
بارون بارون چه خوبه بودنت عاشق شدم وقتی که دیدمت
آروم آروم دستاتو مگیرم زیر بارون واسه تو میمیرم
بارون بارون چه خوبه بودنت عاشق شدم وقتی که دیدمت
یه احساس آس با این حال خاص
تو همونی هستی که دلم میخواست
تو آرامشی اگه دنیام بشی اگه نقشه یک آرزوهام بشی
چه خوبه نگات تو نگاهمه دل تو همش نگرانمه
واسه من قلب تو واسه تو قلب من
با تو من میمونم عشق تو واسه من پر و بالمه
آروم آروم دستاتو مگیرم زیر بارون واسه تو میمیرم
بارون بارون چه خوبه بودنت عاشق شدم وقتی که دیدمت
آروم آروم دستاتو مگیرم زیر بارون واسه تو میمیرم
بارون بارون چه خوبه بودنت عاشق شدم وقتی که دیدمت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 642
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 35,260
  • بازدید کلی : 350,378