loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 198 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام برگرد دیوونه

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای ندیم عمرانی به نام برگرد دیوونه

ترانه: فرامرز جعفری / ملودی: ندیم / میکس و مسترینگ: پویان اعتصامی

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download

حجم: 8.45 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Music

Nadim – Bargard Divoone

متن ترانه ی برگرد دیوونه با صدای ندیم:
بی تو دنیام تاریک و سرده توی قلبم غم خونه کرده
اگه عشق تو برنگرده من میمیرم چه جوری دلت اومد جدا شی
دیگه عشقم پیشم نباشی واسه من فقط خاطره باشی
من میمیرم من میمیرم بی تو میمیرم
دوباره برگرد دیوونه کم داره تورو این خونه
نیستی و این دل داغونه تنها موندم
قسم میدم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوسم داشت
عاشق من بودی ای کاش تنها موندم
من هنوزم حتی یه روزم شک ندارم که میای
بی قرارم کم میارم اگه یه روزی تو نیای
دوباره برگرد دیوونه کم داره تورو این خونه
نیستی و این دل داغونه تنها موندم
قسم میدم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوسم داشت
عاشق من بودی ای کاش تنها موندم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 667
  • بازدید ماه : 667
  • بازدید سال : 35,285
  • بازدید کلی : 350,403