loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 152 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام وقت عشقه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام صفوی به نام وقت عشقه

ترانه: مهرزاد امیرخانی / میکس و مسترینگ: محمد فلاحی

تنظیم: معین راهبر / آهنگساز: فرشید ادهمی

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download

حجم: 6.87 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Music

Behnam Safavi – Vaghte Eshghe

متن ترانه ی وقت عشقه با صدای بهنام صفوی:
من از اینکه گریه کردی غصه خوردی بی قرارم
دل بریدن کار من نیست من می ترسم دل ندارم
عاشقونه پای حرفات میمونم تا تو بخندی
تو بگو که با من هستی که هنوزم دل نکندی
نمیدونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پای همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
من مترسم حتی از این حرف رفتن مهربونم
دور از این عشق هر دوتامون کم میاریم من میدونم
وقته عشقه مثل هر روز ساعت هامون کوکه با هم
عشقم عشقش دست من نیست باورم کن بی گناهم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پای همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پای همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم
نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم
خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم
نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم
پای همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 593
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 35,211
  • بازدید کلی : 350,329