loading...
نسیم سیتی
Armin بازدید : 159 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار, جوک جدید, پیامک طنز, شوخی باحال, عکس بامزه, استاتوس فانی, جملات سرکاری, جوکهای جدید تلگرام, جک خفن و داغ

جوک های جدید و پیامک های خنده دار شبکه های اجتماعی 30 خرداد 1395

تازه ترین اس ام اس طنز، لطیفه داغ، شوخی خفن، استاتوس فانی و جملات باحال

1. دقت کردین هوا یه جوری شده سفیدبرفی میری بیرون یحیی توره میایی خونه؟ 

2. رفیق من هر سری پیام میده آخرین پیامش یه علامت سوال میذاره بهش میگم چرا اینکارو میکنی میگه چون ترغیب شی پیامو سریع باز کنی. یه مشت روانی دور خودم جمع کردم.

 

3. وقتی میخوایین به یکی محبت کنین اول رو یه قسمت از پوستش امتحان کنین  ببینین حساسیت نداره که بعدش واستون شاخ نشه.

 

4. میدونستین وقتی تو تلفن یه عکسی بهتون نشون میدم، برا دیدنِ اون عکس نیازی نیست تلفنو از من بگیرین؟ 😐

 

5. گروه خانوادگی دعوا شد عموم گفت Zer Nazanin گفتم عمو نازنین کیه؟ یهو زن عمومم اومد گفت ناصر نازنین کیه؟ دعوا رو بیخیال شدن.فردا قراره طلاق بگیرن. 😂

اس ام اس خنده دار, جوک جدید, پیامک طنز, شوخی باحال, عکس بامزه, استاتوس فانی, جملات سرکاری, جوکهای جدید تلگرام, جک خفن و داغ

6. ان شاء الله که در ماه مبارک، برای خوشبو شدن دهان به صلواتِ تنها، اکتفا نمی‌کنین 😀

 

7. تو دانشگاه یکی دست تکون داد، با تکون دادن سرم جوابشو دادم بعد فهمیدم با من نیست، تا ۵ دقیقه هی سرمو تکون میدادم که فکر کنه حالت عادیمه 😂

 

8. یک جامعه شناس بیاد بررسی کنه که چرا همه ایرانی ها فکر میکنند فرزند خردسالشون خیلی نابغه و باهوشه و چرا هیچ تاکسی در ایران کولر روشن نمیکنه؟

 

9. زیر جوشم یه دماغ کوچولو زده 😂😂😂

D

10. متولدین دهه هفتاد بدبخت ترین نسل تاریخ معاصر بودن. اون همه خفت و تحقیر کشیدن از دهه شصتیا، میتینگ و عشق و حالشو دهه هشتادیا بردن 

 

11. رومانی قبلا یه بازیکن داشت به اسم گئورگی حاجی، توی‌ بازار حرفش سند بود. 😂😂

Doostiha.IR

12. بابام میگه خواب دیدم ماشین زده به یکی از گاوام، میری بیرون مراقب خودت باش 😐

Doostiha.IR

13. ‏کمپین «همچون گاو با موتور در پیاده‌رو نمی‌رانم» یا «همچون بوفالو ماشینم را در پیاده‌رو پارک نمی‌کنم» تشکیل نشده بپیوندم بهش؟ 😂

Doostiha.IR

14. در سوگ تعطیلی یاهو مسنجر باید نوشت Buzz منو کاشتی رفتی، تنها گذاشتی رفتی دروغ نگم به جز من تلگرامو داشتی رفتی 😂

Doostiha.IR

15. نتایج ارشد اومد، تاکسیرانی قبول شدم. پسرخالم سربازی قبول شده، دختر عمم هم شوهرداری 

اس ام اس خنده دار, جوک جدید, پیامک طنز, شوخی باحال, عکس بامزه, استاتوس فانی, جملات سرکاری, جوکهای جدید تلگرام, جک خفن و داغ

16. ما دهه شصتی‌ها زور زدیم سن ازدواج رو آوردیم بالای سی سال، دهه هفتادی‌ها دارن برش می‌گردونن به چهارده سال 😐

Doostiha.IR

17. تو کز محنت دیگران بی غمی، قطعا تو ایران مسئولی، مدیری، چیزی هستی 😀

Doostiha.IR

18. چرا کریس رونالدو مثه میلاد میداوودی ژست میگیره پشت ضربه ایستگاهی؟! چرا مثه رامین رضاییان خوشحالی بعد از گل میکنه؟ آدم انقدر تقلیدکار؟

Doostiha.IR

19. ‏اخبار میگفت خاوری در کانادا هم کلاهبرداری کرده. ما فکر میکردیم تو کارواش کار میکنه 😂😂

Doostiha.IR

20. سپ بلاتر برمیگرده فیفا ولى اینبار هیچ خلافى نمیکنه، رفیقاش به شوخى میگن سپ قبلنا بلاتر بودیا😂

اس ام اس خنده دار, جوک جدید, پیامک طنز, شوخی باحال, عکس بامزه, استاتوس فانی, جملات سرکاری, جوکهای جدید تلگرام, جک خفن و داغ

21. فتم حلیم بخرم،نوشته بود حلیم بوقلمون. گفتم داداش ناموساً بوقلمونه؟ گفت دوساله از من کباب میگیری مگه فهمیدی گوشت خر میزنم؟ اینم فک کن بوقلمونه!

Doostiha.IR

22. در جایی دیگر فرمود: ترکید در شهران لوله گازی، به سه راه سلفچگان پرید آنتن موبایلی 😂

Doostiha.IR

23. آدم نمیدونه فوتبال نگاه کنه، درس بخونه واس امتحان، بچه های مهمونا رو بزنه بعد افطار. همه چی رو پیچیده کرده این ماه 😐

Doostiha.IR

24. دقت کردین نه کسی با گیاهخواری به جایی رسیده نه با گوشتخواری فقط و فقط پاچه خواری 😂

Doostiha.IR

25. یه بارم فرمانده پادگان گفت تحصیل کرده شیمی کیه؟ چند نفر دست بلند کردن. گفت برید با جوهر نمک توالت‌هارو بشورید. 😐

اس ام اس خنده دار, جوک جدید, پیامک طنز, شوخی باحال, عکس بامزه, استاتوس فانی, جملات سرکاری, جوکهای جدید تلگرام, جک خفن و داغ

26. تو ماه عسل طرف اعدامی بود زنِ باهاش ازدواج کرد. حالا من یبار اسهال داشتم رفتم دسشویی پی امو دیر جواب دادم باهام کات کرد 😐

Doostiha.IR

27. نباید این راز بزرگ که ویکی پدیا رو میشه ویرایش کرد به اینستاگرام و تلگرام درز پیدا می کرد. بدبخت شدیم 😐

Doostiha.IR

28. الان بچه پنج ساله مایکروسافتو هک می کنه کسی جدی نمی گیردش بعد من بچگی واسه تلویزیون صناممون بیدار باش تنظیم می کردم بم میگفتن مهندس کامپیوتر 😂

Doostiha.IR

29. آلبوم جدید محسن چاووشی باید به صورت پکیج با لغت‌نامه المنجد بیاد تو بازار، برای بعضی آهنگ‌هاش لازم می‌شه 😀

Doostiha.IR

30. اعتراف میکنم وقتی فامیلامون با بچه های شیطونشون میان خونمون و میرن سروقت کامپیوترم 😶یواشکی رو شلوار بچه شون آب میریزم بعد بلند میگم خودتو خیس کردی فرش هم نجس شد 😀 اونا هم با کلی خجالت زود بلند میشن میرن خونشون 😂

اس ام اس خنده دار, جوک جدید, پیامک طنز, شوخی باحال, عکس بامزه, استاتوس فانی, جملات سرکاری, جوکهای جدید تلگرام, جک خفن و داغ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 712
  • بازدید ماه : 712
  • بازدید سال : 35,330
  • بازدید کلی : 350,448